.

salam..

pernah kah anda semua menerima surat cinta?
x pernah tu.. x best la.. sebab rasa dapat surat cinta ni lain sangat berbanding dengan SMS tu... serius best woo .. rasanya lagi la melayang22.... teringat peristiwa beberapa tahun lalu... adala girl ni kasi surat cinta dekat aku.. tetapi.. aku yang cool ni wat tak tahu je walaupun hati tu da melonjok2 gembira.. wokey wokey.... dari aku terus merepek meraban...
baru-baru ni aku dapat surat cinta lagi... tetapi... aku tak tahu nak gembira ke sedih ke marah ke..
hahaaha
,............. oleh sebab aku rajin cikit.. aku kasi pic bagi korang semua tengok okay.


susah jadi orang ensem ni.. haih!!!

10 comments:

aida said...

meleleh air mata.. tahan gelak...~~ haha

shilang00 said...

ye nina.. jangalah terlebih gelak.... ekeke

hans said...

hahahaa
penah baca dkt mastika

shilang00 said...

hans..surat ni pemes kan.ahaha

fiezah91 said...

hahaha.. tadi buat muet smpai sengih sorg2 bila ingat surat cinta ni

shilang00 said...

sengih sesorang? bahaya betul

hans said...

hahaha
femes
siapa lah yg reka
otak dia memang funny giler

shilang00 said...

tu la.. betul222 otak funny.. sampai jadi pemes surat ni..

djambu puadovich said...

tak tau nak sedih ke nak gelak ke nak pitam ke...adoi!

shilang00 said...

hahahhaa... sedih ada.. gelak ada...
nak pitam juge ke? ahaha

Post a Comment

Shilang00 Siapa Hilang???